Studio Bitterzoet > Garantie

GARANTIE VAN STUDIO BITTERZOET

Pas als jij blij bent, ben ik blij! Daarom doet Studio Bitterzoet er alles aan om jou als klant meer dan tevreden te maken.

 

Milieu en duurzaamheid

Ik vind de aarde en het milieu belangrijk. Daarom worden alle kaarten gedrukt op FSC-gecertificeerd papier waarmee we voldoen aan de hoge milieu vereisten. Lees hier alles over FSC.

Verder worden er voor de productie van de kaarten digitale drukpersen gebruikt. Omdat er per bestelling precies het aantal kaarten wordt gedrukt dat de klant via onze webshop bestelt, ontstaat nergens in het hele bestel- en leverproces onnodig afval. Het drukproces maakt gebruik van voor de mens volstrekt onschadelijke, dus 100% niet-giftige ‘droge inkt’ (toner), waarbij tijdens het drukproces bovendien niets verloren gaat. Het drukproces maakt geen gebruik van alcohol, oplosmiddelen, ontvlambare materialen of andere chemische stoffen die belastend voor het milieu en voor de mens kunnen zijn.

 

Garantie

Voor alle artikelen die je bij Studio Bitterzoet koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Voldoet het product niet aan deze verwachtingen, ben je ontevreden of wil je een product retourneren? Neemt dan contact met ons op.

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over onze dienstverlening of heb je een klacht, dan vragen we dit binnen 14 dagen aan ons kenbaar te maken. Dat kan op de volgende wijze:
• per telefoon 0650288544, op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur
• schriftelijk: Studio Bitterzoet Klantenservice, Woudenbergseweg 21, 3707 HW, Zeist

 

Eigen verantwoordelijkheid

Een aantal zaken zijn echter je eigen verantwoordelijkheid. Daarmee bedoelen we de kwaliteit van de eventuele foto of beeldmateriaal dat je zelf hebt geupload, de juistheid van het adres van de bestelling en de teksten die je zelf op de kaartjes hebt aangebracht, of bent vergeten aan te passen. Voor deze onderdelen is Studio Bitterzoet niet verantwoordelijk.

 

Verzending en klachten over verzending

Meer informatie over verzending en klachten over verzending vind je op onze pagina over bezorging.

 

Veilig betalen

Op onze pagina over de betaalmogelijkheden vind je alle informatie over de verschillende vormen van betalen. Voor de afhandeling van de verschillende betalingen maakt Studio Bitterzoet gebruik van de diensten van Adyen - een gerenommeerde en grote aanbieder van online betalingsdiensten. Je betaalt bij ons niet extra voor de betaling die je doet. Je rekent dus uitsluitend je eigen bestelling af.

 

Tips, advies en vragen

Heb je tips voor Studio Bitterzoet, advies voor de verbetering van onze dienstverlening of andere vragen, dan horen wij die graag. We staan open voor suggesties en aanbevelingen. Stuur een mail naar ons toe.